Träning/arbetsförmedlingen

Dagen började med träning, jag var verkligen jätte nervös innan träningen. Har inte varit med på en enda fotbollsträning i skolan. Med tanke på knät gick det jätte bra, känndes bra igenom hela passet och jag hade jätte kul. Om vi ser mer fotbollsmässigt har jag tappat precis allt, kom inte rätt i tajmingen till en enda boll. Men det är väl sånt som kommer med tiden. Har varit borta sex månader och det ska jag väl få känna på nu, annars vore något fel.

Efter psykologin och lite mat tog jag bussen ner på stan för att gå till arbetsförmedlingen var där i en timme. Pratade om England, möjligheter till jobb och vad det fanns för jobb. Det fanns mycket olika jobb och hon sa att det inte skulle vara några problem att skaffa sig ett jobb där. Tog även upp det hela med fotbollen och hon tycket det verkade jätte intressant, jag ska kolla upp om det finns några lag och sen kolla jobb efter det. Jag tycker att det lätt jätte bra och jag kan helt klart tänka mig att dra iväg till England i 6-12 månader!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Malin, jag tycker det låter som en jättespännande idé. Verkligen! Är avensjuk på dig som vågar tänka i de vägarna. Jag är för feg för att
inskaffa för radikala förändringar.

2008-01-30 @ 17:37:47
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Malin

Det kommer, någon gång kommer även du att våga gör något sånt!

2008-01-30 @ 18:11:10
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0