Träning/skola

Var på mitt första rehab pass med Patrik igår och jag kan lova att jag höll på att dö. Jag kan inte förstå att ett sånt pass kan vara så jobbigt. Mina ben skakade och knäna bara vek sig under mig, helt sjukt. Det var iaf väldigt givande och jag ser fram emot nästa gång även om det var sjukt jobbigt. Vi tränade hela benen, höll på i nästan två timmar. Men jag är stolt över att jag klarade av det, idag kan jag ifs inte gå pågrund av träningsvärk. I morgon kommer det bli ännu värre.

Sitter i skolan med Madde just nu, vi pluggar engelska. Jag har trötnat, är rätt så skoj uppgifter ifs men ja är på tok för tröt för att orka konsentrera mig. Vi ska snart ha samhållskunskap i 2 timmar, jag ser inte fram emot det, inte alls. Efter det är det bara träning kvar, coopers test, dock inte jag. Jag ska köra lite styrka och töja ut benen. Innan det skulle jag behöva en frukt och massor av vatten, vatten kan jag ordna från mitt skåp men frukten får vi be till gud om. Nej jag hoppas jag har några kronor i skåpet och att frukten har kommit men det har den väl inte:(

Klippte mig förresten igår, är nöjd. Eller ja jag kommer nog vara mer nöjd så småning om, blev betydligt kortare men inte för kort. Jag trivs i kort hår så jag klagar inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0