Vårdag!

Idag känns det som om det skulle vara en sen mars dag, solen lyser, snön håller att gå bort. Hur härligt är det inte när solen lyser? Man bli varm i hela kroppen, utan att göra det medvetet får man ett stort leende på läpparna! Dagar som denna börjar det pirra i hela kroppen, känslor blir så mycket starkare. Jag vill ha hitt min älskling nu och inte ikväll, tycker om dig söt!

Apropå min älskling, han ska vakna om ca 10 min. Kommer troligtviss vara jätte tröt efter 12 timmars arbete inatt. Tycker synd om dig älskling. Tyvärr orkade jag inte stanna kvar i stan för att komma hem till dig en stund. Skulle bli så sent innan jag kom hem. Nu hinner jag plugga en del (hoppas jag) så kan vi mysa massor i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0