Vecka 5

Den här veckan kommer se rätt bra ut, jag har bestämt mig för att hoppa matchen i morgon. Finns ingen anledning att sätta igång gör tidigt och även om min tränare tycker jag är bättre än de andra kommer de kunna göra ett mycket bättre jobb än mig. Jag kommer baraåka till skolan i 2 timmar i morgon kanske, sätta igång ett grupparbete och få tag på lite uppgifter jag missar när jag är i Thailand. Tisdag och fredag är vi lediga, kommer bli hur skönt som helst. Onsdag-torsdag är som vanligt rätt lugna, träningar på morgonen och sen är det några enstacka lektioner.

Min älskling går av i morgon klockan 6, sen är han ledig i hela sju dagar. Undra om det är någon som kommer sova med honom varje natt? Saknar den pojken en hel del, så ensamt i sängen helt själv, ingen famn att kryppa in i. Inget bröst att kryppa upp på när man vill höra lugna hjärtslag. Jag tycker helt enkelt om den pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0