Återigen jobb

Nu är det dags att åka till jobbet igen, har haft lång ledigt och det har varit jätte skönt. Men nu är det dags igen, jobbar iaf bara tre nätter nu och veckorna går så sjukt fort när man jobbar. Eftersom jag jobbar natt så när jag vaknar i morgon är nästan tisdagen slut. Kommer vara skönta tt veckan går fort, Ragnar har åkt tillbaka till lumpen idag igen. Efter haft lov i 3 veckor så det kommer kännas lite tomt. Men som sagt jag jobbar och det kommer vara fredag innan jag hinner blinka. På fredag morgon ska jag och Elina till läkaren och börja vaccinera oss!

Nej nu måste jag dra, ha en bra vecka!


Många såna här härliga gubbar finns det på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0