Bara två nätter kvar!

Det är nästan så jag skulle kunna hoppa till månen för att jag är så glad över jag bara har två nätter kvar. Det är det bästa med att jobba tre nätter, efter första är det bara två kvar och det känns liksom överkomligt. Inatt var jag så otroligt tröt så jag vet inte vad, höll på å somna ett antal gånger. Inte alls bra eftersom det var jag som körde. Men jag är överlycklig att jag inte jobbade inne iaf, en dog och typ5 var uppe och sprang hela natten. Tyvärr så är det min tur att vara inne ikväll, jag vet vad som väntar mig. Men jag har sovit jätte bra idag, sov jätte djut till 3 och det är inte vanligt för att vara mig. Kanske är någon som håller på å slappnar av iaf! Grattis till mig!

Nej nu har jag lite brotton, mat ska lagas eller håller på att lagas, ska duscha, packa nya saker och massa skit för klockan 18,00 ska jag träffa Karin i stan:D

Kommentarer
Postat av: Karin

Wooooha!½ :D

2008-07-08 @ 17:00:03
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0