Dagens plan

Dagens plan är att jag ska till stan och möta upp Elina snart, vi ska till läkarhuset i Borlänge igen och få fler sprutor. Sedan ska vi tillbaka till Falun för att äta lunch med Anders! Jag ska nog ner på stan en stund om jag hinner för att köpa lite mer saker inför resan. Sedan ska jag till Rune för att äta middag! Han åker till USA snart och jag jobbar i helgen när han har sin fest. Måste hem och fixa massor av saker ikväll med.

På köpte har jag blivit sjuk, super ont i halsen och öronen. Ingen feber än så länge och jag hoppas inte jag får det heller. Orkar inte jobba och ha feber, blir så mycket jobbigare då. Men det är bara att stå ut.

Helgen har varit en väldigt bra helg och en väldigt dålig helg på samma gång. Blev inte alls som tänkt men det slutade bra, har nog lärt oss en hel del båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0