Det hör till nattjobbet

Trör, snurrig, förvirrad och helt borta ja jag fick veta att det hör till nattjobbet igår. Kommer inte alls ihåg vad vi pratade om man jag sa något om att det hända på morgonen fast det var på kvällen och massa strunt. Men somsagt allt blir åt helt fel håll när man ska vara uppe hela nätterna, och inte bara vara uppe utan vara pigg, trevlig, ha tålamod, vara förstående och allt där imellan. Inte konstigt att inget annat funkar. Men snart går jag på den sista natten!

Tjejer kommer ni ihåg kryssningen? Jag tycker vi hade toppen skoj!

   
Kolla vad mysigt det ser ut!

Lina hetast i Riga!

Får lov att ta med dessa charmtroll, jag gillar denna bild. De ser lika
dumma i huvudet ut som de är. Haha okej det där var ett skämt. Härliga
killar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh, det var toppen kul :D Wiiieee!

2008-07-25 @ 21:35:43
URL: http://nel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0