En dag med farmor!

Nu har jag äntligen kommit hem igen, umgåts med farmor och haft en helt otroligt underbar dag. Måste bara säga att jag älskar den kvinnan, helt underbar. Fick också låna en väska sedan 60 talet, hur snygg/cool som helst. Jag komemr nog leva med den lilla handväskan i några veckor framöver innan jag överger sverige för Indien.

När jag väntade på farmor när hon var hos sjukgymnasten så var jag till Intersport och köpte ett par sandaler eller vad man ska kalla det. MERRELL Performance Footwear. Ska vara en fotvänlig sko och de bästa är att man kan ta ur sulan så jag kan stoppa i mina egna! toppen köp måste jag säga, slänger in en bild på dem om jag hittar.

Ska ta och inhandla den enorma ryggsäcken också, hade inte nog med pengar på kontot idag så får bli imorgon. Ska in och föra över nu så fixar jag det med, skönt att få lite saker gjorde. Ska även fixa visumet i morgon så är det ur vägen! Hey allt går ju framåt!

Jag har dock mycket snyggare färg, men ungefär såna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0