En extra natt

Jag skulle igentligen ha gått på ikväll men jag har redan jobbat en natt. De ringde igår eftermiddag och frågade om jag kunnde jobba för en var hemma för vård av barn så det var bara att sova någon timme och åka till jobbet. Har späningshuvudvärk som tusan och taknen på ingen sömn och massa sprutor i morgon för inte saken bättre. Men hey det är ju pengar vi pratar om, vad gör man inte för lite pengar? Apropå det måste jag börja söka jobb tills jag kommer hem. Iaf skriva ett CV och skicka ut det även om jag inte kommer få något eftersom jag inte kan gå på någon intervju. Men då har jag gjort något och kanske kan få lite bättre samvete.

Men alla MÅSTEN får vänta tills nästa vecka, jag har 4 nätter kvar att jobba och det tär som fan på kroppen ändå. Jag har hela 7 dagar helt för mig kväll utan något inplanerat nästa vecka som jag ska njuta av. Ska ta och göra massa saker som måste fixas inför Indien så att de mesta är fixat, kommer komma mer och mer saker för varje dag jag måste fixa så lika bra att göra klart de jag vet måste göras. Ragnar kommer vara med korplaget hela nästa helg, alltså komma till stockholm från Boden till pojkarna och sedan tillbaka till Boden. Jätte elakt tycker jag eftersom jag inte hinner träffa honom en enda sekund när jag väl är ledig. Men hallå lika bra att vänja sig, är snart helt ensam och ute lämnad i Idien. Men jag vill inte vänja mig för jag vill ta vara på varje lite sekund men den killen innan jag åker och förstör allt....


Så här känns det i mitt huvud

Kommentarer
Postat av: jcoke

sådär känns det när jag slår någon i huvudet!! Moahaha!

2008-08-02 @ 13:50:27
URL: http://jcoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0