En stor kopp te

Te är bra för magen eller okej allt jag gör och äter är bra för magen. Men det är bra för nerverna iaf har jag kommit på, jag måste börja stressa ner mig själv, har inget att vara stressad över och ändå springer jag runt och är stressad för att korppen är van vid det. Hallå sluta med det, finns ingen anledning och det är inte bra för magen. Därför sitter jag här med en stor kopp te och ska snart njuta av den!

Börjar faktist känna mig lite lugnare nu för tiden, men jätte lätt att ramla tillbaka. Men jag kämpar på iaf och det är väl det som är de viktigaste. Jag börjar jobba ikväll igen, blandade känslor inför det. Ska vara ute, ute och springa. Men nätterna går fort när man gör det så det kommer bli as bra. Sen sover jag hos B så slipper vara en jätte stor trafikfara imorgon iaf. Och vet ni vad, i morgon 07,00 när jag går av är det bara två nätter kvar:D Nästan så man kan trolla;P haha.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men MUMS! Nu måste jag med skaffa fram en stor kopp te, och det illa kvickt! :D

Ses i morgon:D

2008-07-07 @ 22:05:20
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0