Ett förslag!

Dålig uppdatering igen, av någon konstig anledning har jag mer intressanta saker för mig ifrån fredag kväll till söndag kväll. Lite mysko det där tycker jag, haha nej men tror ni förstår eller hur? Hur som helst så inpuls köpte jag en kamera i lördags. Tog en promenad ner till ONOFF och hittade en vän jag vill ha med till Indien. Och nyss slog det mig en sak, alla stora bloggare håller på med med sina vidiouppdate så varför skulle inte jag kunna göra det ifrån Indien? Skulle inte det vara lite roligt om  ni får se allt jag gör och hur jag har det där ner i en film istället för bara på kort? Mamma skulle säkert bli jätte glad och en aning lugnare om hon fick se hennes dotter på film så hon verkligen vet att jag lever. Vad tror ni? Är det något som skulle vara skoj för er också?


En sådan fick följa med mig hem!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det kan du lita på Fialisa! Jag vill se allt!

2008-07-28 @ 11:31:15
URL: http://sarahsompellas.se
Postat av: Lina

Klart vi vill se, en toppenidé :D

2008-07-29 @ 15:45:43
URL: http://nel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0