Ett liv till dig och ett liv till mig!

Dålig uppdatering igen jag vet, men du vet visa av oss har ett liv;P Jag har iaf roat mig med att göra mig själv tjock eller kanske tjockare det får var och en avgöra. Sitter nu hemma hos punkt punkt punkt, och skriver blogg som jag inte får göra. Men vad ska man göra när sällskapet är tråkigt? haha nej nu var jag sådär elak igen. Vi ska iaf fika med hans familj snart, fika gör en tjock alltså gott! Ska jag vara ärlig så har inte mycket alls hänt alltså absolut inget att skriva.

Eller förresten kan ta lite om gårdagen, jag åkte till min bror för att Petra skulle hjälpa mig med visumet. Tack Petra (tror knappast hon läser detta men tack ändå). Sedan blev det stan på eftermiddagen för att inhandla lite saker inför Indien, en jätte jätte stor ryggsäck, en jätte jätte lite ryggsäck och något resa grejs till den jätte jätte stora. Fixade även glasögonen till mamma, så inom 1 vecka har min mor två par nya glasögon, super snygga faktist.

På kvällen var jag och Jesper och kollade på fotboll på kopparvallen, var inte någon specielt bra match men det dög, hade något att göra iaf.

Bilden “http://www.skovdenatur.nu/produktbilder/sectrack.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Ungefär en sån här följde med mig hem!


Kommentarer
Postat av: Katta

exakt den ryggsäcken har jag som ska få följa mig på min resa:)

2008-07-19 @ 09:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0