FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Är det verkligen någon som har fattat att vi tagit studenten? Jag har verkligen inte fattat det på riktigt, även om jag försöker få in det i mitt eget huvud så kan jag inte förstå att det är över. Eller vilka vägar som har öppnats för oss. Livet är helt öppet, varsegod och gör vad du vill med det, så känns det. Och den känslan är just nu helt otroligt underbar att känna. Fy skjutton vad mycket saker jag vill göra, vad som blir av det visar sig. Men ojoj vad det pirrar i magen när jag tänker på möjligheterna som finns. Det är bara upp till mig, upp till mig vad jag vill göra resten av livet!

Även om jag inte tror det så finns det bild bevis!

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0