Godmorgon världen!

Finns det inte en låt som heter något sånt föresten?

Skitsamma, hur som helst hade jag ställt klockan på 10,00 idag. Låg och myste ett tag och nu är jag på G. Ska ta samma lilla runda på cykeln igen för att se hur det känns. Det blåser dock rätt mycket idag så kommer bli tuffare men va skjutton det är väl träning vi pysslar med? Ska bli skönt att få komma ut och rensa hjärnan iaf, allt bara snurrar och jag vet varken ut eller in. Men träning är bra eller hur?

I eftermiddag ska jag åka till stan för att hämta upp Anders, köpa present och åka till B. Han fyller 21 år idag så vi tänket att han var värd ett paket.

Men nu ska jag hoppa upp på cykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0