Grattis till livet

Opepp på livet är just vad jag är just nu, opepp på det mesta kanske. Men Hey livet kan inte alltid gå din väg, ryck upp dig för tusan. Och jag lovar att jag ska det, rycka upp mig alltså, rycka upp mig och bli pepp på livet. Malin Wikberg har inte tränat på SÅ länge, påtok för länge, helt sjukt för länge. Men idag tog jag tag i mitt liv pga att jag opepp på mitt nuvarande liv och behöver en ny mening. Cykling är min nya plan för att göra mig själv pepp på livet, lite surt att knät ger upp före restan av mig själv. Men vad gör man inte för världen? Får nöja mig med 12 km så länge för mer än så orkar inte knät med. Tråkigt, otoroligt opeppande, men hey allt kan inte gå bra.

Hur som helst är det Indien snart, eller snart om typ 9 veckor. Just nu längtar jag som aldrig för, snart kanske jag inte längtar alls, beror helt på vart livet går. Men hur det är går kommer jag se fram emot Indien, 4 månder långt bort ifrån Falun och allt vad det innebär! Hey livet börjar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0