Hej alla människor!

Nu har jag kommit hem igen, ojoj vad varmt det är ute. Såna här dagar ska man inte göra något annat än att ligga och sola och bara ta det lungt. Men nej då jag är i Falun som vanligt när det är fint väder ute. Jag och Elina satt och målade i målarböker med färgpennor när vi väntade på läkaren. Mysigt var det, jätte mysigt. Det blev inga sprutor idag, men vi är iaf inte smittade av någon dum sjukdom. Så på fredag ska de sticka massa sprutor i oss igen. Vi besökte sedan Anders för att laga lunch och mysa lite till Elina skulle till jobbet. Var hur mysigt som helst, köpte även en glass som vi satt ute och åt. Tack för det Anders (även om han är så vrång att han vägrar läsa min blogg, han avslöjade att han läser Jockes blogg ibland men vägrar läsa min för att det är töntigt med bloggar).

Det blev ingen middag som ni ser, ska se till att skriva mitt visum istället. Har ont i halsen som bara den så ska sova tidigt som tusan och dricka/äta massa bra saker för att blir frisk tills i morgon! Jag och Elina kom på att det inte alls är långt kvar innan vi åker, enbart 6 veckor och vet någon på denna jord hur fort det kommer gå? Helt sjukt fort tror jag och massa saker som måste fixas än även om jag gjort mycket!

   
Thailand 2008

Kommentarer
Postat av: jcoke

When the legend writes, time stops!!!! Naturlag okej?! Så bli inte så förvånad om Chellan läser min blogg. Det går inte att låta bli!

2008-08-02 @ 13:48:36
URL: http://jcoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0