Hejhopplillebror!

Nu har jag och pappa återvänt till Enviken, okej det var ett bra tag sen. Vi shoppade lite till mig, till pappa och till mamma. För min del blev det ett par jeans shorts, en kofta och massor av linnen. Mamma ska få i present, 3 koftor och massor av linnen. Kommer bli toppen, har även beställt biobiljeter till mig och mamma, jag ska bjusa mamma på bio. Mamma mia blir det! Snäll dotter jag är:D

Vi har även ätit en underbar lunch när vi kom hem, mamma och pappa blir som tokiga i god mat och massor av träning när de har semester. Men jag klagar inte eller hur?

Nu håller jag på å fixar en massa inför Inien, känns som om jag måste sätta igång och gå något gjort. Har kontaktat vårdcentralen och de tycket jag skulle ringa till läkarhuset så nu väntar jag på att de ska ringa upp mig. Vill ju inte bli sjuk så måste propa i mig medicin. Pappa håller på å pratar med försökringssnubben nu, måste ju även ha en bra försäkring som håller hela resan och inte bara halva haha. Nej nu ska jag tillbaka till livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0