Ibland känner man sig duktig!

Idag har jag gjort duktiga saker hela dagen, köpt presenter till mamma, hämtat min cykel, fixat massor inför Indien, bakat kladkaksmuffins så nu tycker jag att jag förtjärnar en belöning. Denna belöning kommer bestå av en trip till Falun stad och självklart övernattning.

Morgondagens plan är väldigt planerad och ändå inte. Ska iaf börja med att gå upp tidigt och infinna mig i A-boda klockan 09,00. Våran plan är att anlända till Insjön klockan 10,00 för att hänga på låset. Kanske bli en glass och lite mys innan vi återvänder till verkligheten. Ska mysa i stallet hos Ingeman och sedan kommer jag överge min vän och åka till stan för att kanske åka på utflykt.

Fredag fyller mamma år, det kommer bli middag och tårta på det. Men dagen kommer börja med en vända på stan för att utföra en hel del ärenden och även en fika med Elina. Vi måste börja planera inför Indien så att tiden inte rinner ifrån oss. Skulle kännas skönt att bli klar med en del saker. Men efter dagen känns det faktist riktigt bra, har ordnat de viktigaste, eller är på gång med det viktigaste!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fyfan vad viär bra!

Men för guds skull kvinna- se till att ha telefonen nån annan stans än i väskan hela dagarna!

2008-07-04 @ 21:32:29
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0