JAG KLARADE DET!

Nu har jag kommit hem ifrån träningsrundan, glömde förresten att kolla hur lång tid det tog, otur. Men inte nog med att jag inte cyklat på typ två veckor så bjuder gud på motvind som bara den. Herre gud, fick kämpa för att komma framåt i nerförsbackarna. Men hey är det inte träning vi pysslar med? Kom runt iaf och det känndes faktist bra, en lite aning till motivering till och med. Världen börjar se ljus ut! Nu har jag just gjorde en snabbdusch och satt på spagetti och bakon på spisen. Ska ta och klä på mig och forsätta md maten. Sedan blir det en tripp till Falunstad, "plutten" (skulle han läsa det här är jag DÖD! någon som hatar mina gulliga smeknamn och gissa vem som forsätter då? haha jag är OND!)har kommit hem igen!

Nej nu gott folk ska jag bege mig till LIVET, ni vet det man borde ta vara på mer än vad allt folk gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0