Jobbar natt

Man blir helt otroligt tröt av att jobba natt, jag är nästan död. Pga detta tänker jag sätta mig själv i första rum denna vecka, tänker inte priotera och ta mig tid med att göra saker. Jag behöver ta det lungt och orka med jobbet i första hand. Men nu är det bara två nätter kvar, men sen är det läkaren.

Jätte tråkigt att jag sover bort hela dagarna när det är så fint väder, vill bara vara ute och njuta av vädret. Men hey gamlingarna behöver också hjälp på nätterna. Känns bra att jag faktist gör något riktigt bra och inte något mindre bra till sommajobb!

Tänkte bjuda på några bilder ifrån Turkiet, har faktist inte lagt upp några. 

            
Kolla vilken hög trotoarkant!
(vi var imponerade!)


Hur snygga var inte dessa skor? Vi hittade de när vi var på promenad med
Våra nya vänner på 70+



 
Jag på en stor sten eller något utanför någon antik byggnad haha. Och Madde med ett försök till våran otroligt snygga dans. Haha den kvällen var toppen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja de var suoer sköj och jag lyckades vel ganska bra? haha

2008-07-24 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0