Rubriker är faktist svåra okej?

Godmorgon och välkommen ur drömmarnas värld till verkligheten...

Jag har precis gjort mig klar, krävdes inte så mycket tid. Orkade alltså inte göra något åt mig själv, lika bra att acceptera hur vi människor är skapta och vara nöjd med det. Vardagen börjar bli lite smått tråkig, Karin min vän är borta än och det tycker jag är mycket elakt, saknar min vän. R är också borta och A med, det betyder att mina tidsfördriv (ett gamalt "skämt" eller hur Lina?) Jag har ifs haft ng mycket för mig om dagarna som har fyllt upp mina dagar gott och väl men lite tidsfördriv är ju aldrig fel ändå. Hallå elaka vänner, lite kärlek tack!

Hur som helst så styr min toyota mot farmor för att besöka sjukgymnasten och sedan en shoppingrunda på apoteket mm. Kommer bli en jätte mysig dag så länge den vara med farmor, min bror kanske också kommer förbi när det börjar lukta mat. Sedan blir det att skjusa mor och far ut på nya äventyr, när de roar sig ska jag nog träna och åka hem och göra lite små saker. Mysigt!

Ha en bra dag nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lina

MOHAHA Tidsfördriv xD

2008-07-17 @ 20:58:27
URL: http://nel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0