Seriöst

Jag har börjat sagt seriöst precis och exakt hela tiden och ja det är störande. Jag har börjat tänkt, tänk om precis och exakt hela tiden. Tänk om det vore så enkelt, så lätt, nej usch vad tråkigt det skulle vara isf. Okej jag har ingen aning om vad jag skriver och jag har inget vettigt att skriva allt för mitt liv står stilla.

Helt seriöst, det enda jag bortde senaste veckan/veckorna är att shoppa, shoppa och återigen shoppa. Det är hemskt så otroligt hemskt. Känns som om jag inte har tid och ork till saker men ändå gör ja inget om dagarna. När man jobbar natt försvinner så otroligt många dagar, men är inte människa på hela tiden. Lite jobbigt men kanske värt det. Måste hitta på något att göra med livet, något jag tycker är kul och trivis med. Men det är svårt när jag åker om 9 veckor och inte får spela fotboll. Men hey livet går vidare även om du vill eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0