Tandläkare

Idag har jag gått upp super tidigt, redan 07,20 var inte ett dugg kul om jag ska vara ärligt. Ville bara ligga kvar och njuta av sälskapet. Åkte till tandläkaren för att slippa till en stackars tand jag råkade ha sönder. Ingen aning om hur jag lyckades, sista natten jag jobbade började jag hosta (som vanligt) och så for en bit av framtanden ut. Hel mysko, men nu är det fixat och klart. Och tro det eller ej så fick jag tid för undersökning på en gång och allt såg toppen bra, de gjorde även en sån där rönken.

Pappa kom med det smart ideén att vi ska åka till Sågmyra och sedan hämta min cykel. Handla lite och sedan ska jag baka förhoppningsvis jätte goda muffins, mums för det. I morgon ska Karin och jag åka till Insjön och köpa en bekini och äta glass, sedan ska vi till stallet för att förbereda pållen. De ska komma någon och kolla på honom, min älskling. Pga att jag ska iväg tidigt imorgon vet jag inte hur jag ska göra ikväll, grillning och sedan harrys eller en lugn hemma kväll? Skulle behöva vila upp mig men hur kl skulle det inte vara att träffa Emma och de. Vill verkligen ut och träffa folk, men det kanske bli något på lördag med......
 
Just nu vet jag inte, ska göra mig i ordning och åka snart!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ragnar? :)

2008-07-02 @ 21:09:06
URL: http://nel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0