Verkligheten är tillbaka

Order av Lina så ska jag börja skärpa mig, vet inte varför jag har såna perioder när jag skriver och när jag inte göra det. När jag inte är hemma är en sak men de senaste dagarna har jag varit hemma men haft mycket för mig. Ska se till att bli lite bättre iaf.

De senaste dagarna har beståt av städning och planering inför Indien. Jag har börjat fått allergiska reaktioner pga min dåliga förmåga att städa, städa är inte kul, inte alls. Och eftersom jag har dubbelsäng som står mot en vägg är det väldigt svårt att städa helt rent under. Har även en förmåga att samla på mig på tok för mycket saker och för mycket möbler med för den delen så det är omöjlig att få stället rent. Så igår tog jag saken i mina händer och böjrade göra rent stället från topp till tå. Riktigt storstädning med andra ord och nya platser för möblerna. Sen har jag varit på stan med mamma och pappa, kollade ut glasögon åt mamma, fikade och kollade på en jätte lik ryggsäck till mig. Indien kostar pengar kan jag lova. De ringde mig idag förresten, skickade in lite saker och så ska vi få hem litraturen och lite andra saker i slutet av veckan. herre min skapare det börjar närma sig. Satt och skrev upp massa saker igår jag ska ha med mig och som måste fixas. Det är en del kvar. Men det är bara roligt, jätte roligt ska det bra.

Imorgon ska jag träffa farmor, ska skjusa hemma till sjukgymnasten och så ska vi handla och så. Sedan hem till henne och laga mat mm. Kommer bli jätte mysigt, träffar henne inte allt för ofta.

Men nu ska jag tillbaka till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Lina

Äntligen har jag något att läsa :) Hoppas att det var bra med Farmor.

2008-07-17 @ 20:56:19
URL: http://nel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0