Dagens planer

Ska föröska börja uppdatera min blogg lite oftare nu, tillbaka på bättre humör och inte allt för mycket att göra om dagarna. Appropå att jag och B skulle ha varit tillsammans i 1 år idag så ska jag hämta alla mina saker som finns i hans lägenhet. Det är en hel del så Elin ska hjälpa mig, TACK!  Jag och mamma pratade nyss om vad det är som jag har där, och helt plötslit blev det rätt mycket. Måste skriva ner det så jag vet vad jag ska leta efter. Känns lite konstigt att åka ditt måste jag säga men det ska nog gå bra.

Dagen kommer se åt som så, nu ska jag ta det lungt och göra mig i ordning i någon timme. Sen ska jag till stan och bytta bil, mer plats i pappas. Hämta upp Elin och sedan till G-bo, beräknar väl att vara där runt 14,30 någon gång. Hämta alla saker som kanske kan ta lite tid. Ikväll borde jag verkligen träna, men det är ingen fotbollsträning så jag vet inte hur jag ska göra. Sen är det ju Sverige ikväll och det får man inte missa. Då blir det att sitta bänkad framför tv, hoppas nog på en kväll med mamma och pappa. Orkar inte riktigt med något annat och specielt inte efter dagen.

Men jag har lite svårt att koncentrera mig på dagen, längtar tills i morgon kväll, kan vi hoppas över denna dag och ta morgondagen på en gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0