Dåligt inflyttande

Tro det eller ej men jag har börjat dricka te, okej jag har gjort det i två dagar nu när jag varit hemma men ändå. Mycket bättre än innan. Tror det är någon som har väldigt dåligt inflyttade på mig, har till och med börjat städa lite oftare. Var är världen påväg? Jag städar och dricker te haha. Snart kanske jag lär mig hur man tvättar också, stackars mamma, hon får konkurans om tvätten och städningen.

Nej men helt seriöst, jag är så sjukt bortskämd när det gäller allt här hemma. Jag får kärlek så det blir över till hela världen. Och jag önskar jag kunde dela med mig till världens barn som inte får det jag får. Och en annan sak, jag hjälper verkligen inte till med något här hemma. Och det är fan pinsamt, när man er hur mycket andra gör hemma och så vad jag gör. Jag skäms ärligttalet för hur jag "beter" mig hemma. Det har aldrig varit så att mamma eller pappa kräver något sånt av mig. Nu ska ni inte tro att jag är en snorunge som inte kan något. Jag lagar gärna mat och är rätt bra på det, hjälper gärna till om det skulle vara så att det behövs, men min vilja att göra något spontant är inte så stor. Så jag tänker försöka ge mera till mina föräldrar när jag väl är hemma (är inte hemma så ofta).

Mitt mål med denna sommaren är att göra mer för mina päron, de har gjort så mycket för mig och jag ska åka ifrån dem, stackare. Mamma kommer vara själv här hemma i 6 veckor, jag är i Indien och pappa på utbildning i Stockholm. Stackars mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0