För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!

Någon mer än jag som inser att i morgon är det en vecka sedan vi tog studenten? En vecka sedan vi sprang ut i friheten och var de lyckligaste människorna på jorden som hoppade runt på en vagn så hela stan blev döva. En hel vecka, skit vad tiden går fort. Men idag är det en bra dag, jag ska lämna mitt gamla liv bakom mig (det går sagt men säkert). Jag ska lämna livet som student och flickvän bakom mig och börja mitt nya liv som sjukvårdsbiträde och singel. Jag har några mål som måste uppnås för att vara nöjd med min prestation i mitt nya liv. De kommer jag tyvärr inte ta upp här men oj så bra det kommer att bli. Planerade allt igår natt, i brist på sömn och sällskap i sängen.

Idag blir det alltså en dag där jag tänker ängna åt mig själv, mig själv och det jag borde göra. Jag ska blandannat beställa klipptid (det är på tiden nu), raka benen och smörja in mig (bara för att jag är värld det), ta ett välförtjänt fotbad, äta mat (för att göra världen en tjänst, eller kanske mamma iaf), träna lite smått (för att jag verkligen skulle behöva det) Rehab till knät (för att jag borde ha gjort det i ett halv år nu) kanske träna fotboll med pappa ikväll (för att jag verkligen vill träna fotboll) Städa bilen om jag skulle orka (och det finns nog ingen risk att jag orkar)

Nu kommer jag faktist inte på något mer som jag ska göra, eller jo duscha så jag känner mig lite mer mysig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0