För vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!

Nu är det onsdag, börjar återhämta mig efter studenten. Men har inte gjort mycket sedan mitt nya liv börjad. Jag och Elin (tack Elin) var till B och hämtade alla mina saker. Det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra, trodde jag skull må sämre än vad jag gör. Det känns faktist bara skönt att ha gjort det, skönt att få starta om livet på riktigt och lägga tiden vi hade tillsammans bakom mig.

Som sagt så gick det bra, vi åkte sedan till ICA maxi och köpte glass och träffade Katta i kassan. Vi bestämmde oss för att se på fotboll tillsammans ikväll, så nu blir det tjejkväll och fotboll eller okej inte tjejkväll kanske. Men några få tjejer i samma soffa iaf haha. Skönt att ha lite sällskap i kväll!

Imorgon har jag faktist ingen aning om vad jag ska göra, borde åka till stan och beställe tid för klippning. Men känns så onödigt att åka fram och tillbaka. Tänkte träna också, men vet inte om Korsnäs har någon träning, annars tänkte jag åka till Bjurs och träna med pappa. Kvällen är iaf planerad och det känns jätte skönt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej vad skönt att du har de gjort, hoppas att ni fic en rolig kväll, skulle vara kul om vi alla kunde ses snart. hare toppen.

2008-06-18 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0