Ge mig en säng.

Jag är helt slut, helt utmattad haha det där lätt jätte kul. Men jag är verkligen helt slut, vet inte riktigt varför. Troligtvis för lite sömn denna helg men oj vad värt det är. Skulle igentligen kolla på fotboll ikväll men känner inte alls att jag orkar eller har någon lust alls. I morgon ska jag in till stan och klippa mig, sedan ta en vända på stan och se om jag kan få något uträttat. Kommer bli en snabbis, måste hem och äta och sedan ska jag göra min första fotbollsträning på väldigt VÄLDIGT länge. Är faktist ganska laddad inför träningen, synd att det är sommaruppehålla bara. Jag som är taggad, men jag får väl se till att hålla igång med något annat. Men fotboll har ju sin charm och det är det som är så roligt, men va fan, livet är inte kul varje dag eller hur? Men som sagt livet går tyvärr inte under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0