Hallonröda naglar!

Jag har just målat mina naglar, hallonröda eller är kanske lite mer mot det rosa hållet. Jag tycker att färgen är helt underbar iaf. Och eftersom det är jag som ska gå runt med dem så är det ju bra att jag gillar de haha. Borde ligga och sova nu, i en timme till och 2 timmar före nu. men jag kunde verkligen inte sova, helt omöjligt.

Dagen till ära har jag haft väldigt mycket för mig, knappt hunit andas. Började morgonen med att besöka sjukgymnasten, tråkiga besked. Mitt yttre ledband är som bekant regält uttängt, inte så konsigt att jag har noll stabilitet och det kommer självklart aldrig att läka. Men han tror även att menisken har släppt ifrån fästet i ledkapsen så den glider runt och lever sitt eget liv. Därför jag har så hont konstant, har även börjat fått en infelktion i det området (därför jag var så svullen under student veckan). Fick även en tid hos den personligatränaren eller vad de kallar honom. Han gick igenom alla övningar för knät/benen/rumpan och vi testade vilka mitt knä klarade av och la upp en plan åt mig. Så nu kommer jag kunna komma igång med träningen iaf. Men tillbaka till knäproblemet. Jag behöver alltså göra en tithållsoperation för att se vad det verkligen är och göra något åt det. Problemet är att jag åker till Indien, kommer alltså inte bli operation förens jag kommer hem, det gör att jag får en tår i ögat. En annan sak som är jobbig är att jag blev helt avråd att träna/spela fotboll. Matcher avråde han mig helt och hållet ifrån, träning kanske kanske om jag gör det i kontrolerad form.

Dagen gick vidare med en shopping runda på ICA maxi, kul va? Sedan åkter jag till G-bo och lagade lunch till mig själv, pratade lite med B och åkte sedan på möte/utbildning på jobbet. Var rätt kul faktist, medelade att jag gärna vill jobba massa extra och hon blev glad haha. Återvände till B:s lägenhet (där jag sitter nu) och lagade i ordning en makaronilårda åt honom. Tänker dock äta lite själv nu, är hungrig IGEN. ja och sen försökte jag sova utan några resultat, så här sitter jag, inte så tröt nu men kommer att bli inom mina 10 timmars arbete.....

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till på jobbet Malin =)

2008-06-26 @ 21:08:46
URL: http://nel.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej du ser!

Åk iväg till Indien och spela ingen fotboll med barnen där och sen kommer du hem och får en operation. :D

Hörs vi i kväll?

Kraaama

2008-06-27 @ 11:08:50
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0