Hej folket!

Är det en bra dag igen? Klart att det är, är det inte denna dagen som jag har väntat på ett tag så säg. Tyvärr så jobbar jag, eller tyvärr kanske var fel ord, man får ju pengr på kontot haha. Jobbade inatt, gick bra. Körde precis och exakt hela natten, kännde mig inte alls som en bra förare när jag körde hem til Enviken efter jobbet. Tröt som fan och fick känna på varför man inte ska köra när man är så tröt. Men jag kom hem utan att döda någon. Lyckades sova iaf i 6 timmar, inte mycket men det får räcka. Kan inte sova längre än till 2 på dagen, det g¨r bara inte.

Nu ska jag duscha, känner sig så äklig efter att ha jobbat och sovit mitt på dagen. Men det ska vi ordna upp, sen blir det en snabb tur till Borlänge-Falun-Grycksbo. Börjar jobba 21,00 som vanligt och har 10 timmar framför mig av evigt springande. Inatt är det alltså jag som ska springa in till alla härliga gamlingar, visa är bra söta alltså. Kommer nog inte bli den roligaste natten i mitt liv, kommer längta till sängen som bara den. Men natten imellan lördag-söndag ska jag vara inne och det ska faktist bli riktigt skönt, brukar gilla att vara ute annars. Sitta och slappa i soffan och hoppas alla sover. Tyvärr har det varit väldigt mycket att göra de senaste nätterna.

Aja lika bra att börja röra på dig, vakna till och göra sig i ordning för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0