Hej gott folk...

...Jag börjar bli sjuk, tror jag. För mycket rök, för lite allergimedicen och kanske en förkylning på G. Alltså inte riktigt vad jag har önskat till veckan. Denna vecka ska bli en bra vecka och vet ni hur det kommer bli en bra vecka? För att jag ska göra den till en bra vecka, kommer självklart hända något som man helst skulle slippa men då gäller det att ta det på ett bra och trevligt sätt. Kommer bli en bra vecka med bra beslut helt enkelt.

Kan berätta lite om mina planer inför veckan.
Måndag: Klipptid 12,00, en runda på stan och sedan fotbollsträning.
Tisdag: "Frukost" på stan med Karin och sedan shopping med Anders. Måste nog få in lite träning med.
Onsdag: Hmm, kan inte komma på att jag har några planer till Onsdagen
Torsdag: Sjukgymnast besök 09,00 (kan bli jobbigt) och jobba på kvällen 21,00. Borde även här lägga in lite träning.
Fredag: Sova till typ 14,00 (eftersom jag jobbat natt) och sedan skulle det sitta fint med en promenad för att komma igång och vid 21,00 är det jobb igen (PENGAR)

Helgen tar vi en annan dag för så långt kan inte min hjärna tänka.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Nya planer!_D

2008-06-23 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0