Helt seriöst

Jag är sugen som fan på att börja spela fotboll igen. Någon om vet vad problemet är? Träningarna slutar självklart nu och tar sommaruppehåll. Vad är det för tajming? Jag är ju super sugen på att börja igen. Min rumpa som jag alltid har varit stolt över har gått och försvunnit. Till och med Anders har större rumpa än mig, och inte bara lite. Jag vill ha min kropp tillbaka och lusten att leva. Jag saknar känslan som fanns i kroppen när jag bran för fotbollen. Jag kommer knappt hinna börja träna innan jag åker, det är så läskigt snart. typ 3 månader kvar. Är det någon som har insett hur fort tre månader går? Jag kommer inte ens hinna blinka innan vi sitter på planet till vår största upplevelse någonsin.

Men helt seriöst, är det inte detta livet får ut på? Inse att livet är kort och börja ta vara på det. Börja lev livet som om idag skulle vara den sista dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0