Kära vänner och bekanta

Jag måste bara tacka mina nära och kära, det vissar sig så tydligt vilka som finns där och stöttar mig. Ångrar inget jag skrivit tidigare men förlåt för att ni måste ståut med det. Men som sagt jag klara mig bra, måste tänka posetivt, JAG ÄR SINGEL. Och alla vet väl vad singellivet betyder, man får sängen för sig själv så länge man vill.  Jag ska börja njuta, inse fakta och njuta av min student. Jag kommer aldrig få uppleva dessa dagar igen, aldrig. Ta vara på livet unge, du är singel var glad och lev.

Ska ta tag i resten av alla saker med, men en sak i taget. Alla som känner mig vet mycket väl om att jag inte äter särskillt mycket mat, ingen hemlighet längre men ska ta tag i saken lovar. Utan mat ett jätte bra liv, med mat ett förhoppningsvis bättre liv. Men det får komma efter hand, först ska jag ta mig igenom detta. vet dock inte hur jag ska bete mig i sommar, var i hela friden ska jag sova? Det får bli nästa veckas problem.

 Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0