Midsommar

Jag har haft en helt otroligt underbar helg, midsommar! Skulle inte för allt i världen bytta bort denna helg. Inte ens mot en cyklists ben. Sommar gör mig glad, människor som inte bryr sig om världen gör mig glad, människor som inte tar så seriöst på saker och ting, som låter hjärtat styra sin väg gör mig glad. Människor som får mig att se livet från en annan sida, en sida där jag kan njuta av mig själv, njuta av vad jag är och hur jag lever mitt liv. Har träffat en hel hög intressanta och mysiga människor denna helg.

Jag har även fått världens underbaraste komplemang, eller den första komplemangen jag någonsin tagit åt mig så att det känns i hela kroppen. Just pga personen som sa det och de ord den sa, just pga att denna person inte alls har någon anledning att säga något sånt till mig. Har även mött en människa som kan få mig att inse att jag kan bli älskad för den jag är och borde börja njuta av det. Någon som verkligen kan få mig att vara nöjd. En helg av så otroligt mycket nytta saker som kommer hjälpa mig i livet.

Var i kyrkan idag, skit vilken stämning det är där, de sjöng underbarat fina sånger och det är ju så sjukt fint. Varför är man inte i kyrkan oftare? Jag kom på att jag vill gifta mig i en kyrka pga stämningen och den enorma känslan av att vara i en sån mäktig byggnad. Fick mig en tankeställare. "Du är älskad för den du är inte, för vad du gör"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0