Mitt stora mål med dagen är avklarat!

Okej det jag pratar om är att jag har äntligen rakat benen haha. Och ja det är en nog stor utmaning för mig, jag hatar att göra det men efteråt är det så sjukt skönt så det är värt det varje gång. Kalla mig dum i huvudet, det är helt okej. Jag förstår hur ni tänker, men alla har vi våra problem här i livet.

Det går alltså framåt i mitt liv, jag håller på å kutar runt och vet inte alls vad jag gör igentligen. Men det verkar gå ganska bra för mig ändå. Jag ska fixa håret lite snabbt och kläpå mig sen är jag redo för allt vad kvällen har att erbjuda. Jag tror inte kvällen har så mycket att erbjuda men man kan ju iaf hoppas eller hur?

Nej nu ska jag sluta fördriva tid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0