Nervös, ont i magen, jag vill inte...

Jag är faktist nöjd med min shopping även om jag har gjort slut på allt för mycket pengar. Och igentligen var jag ute efter underkläde, känns så skönt med nya underkläder ibland. Men tyvärr har det inte blivit några såna, får väl bli en annan gång helt enkelt. Hittade inget jag ville ha, fanns inget alls. Men kollade inte allt för mycket heller.

Jag har löst mitt problem inför morgondagen iaf. Åker till G-bo och sover där i några omgångar. Ska göra en lite överaskning till B också för att han är snäll och låter mig vara i hans lägenhet. Är väl det minsta jag kan göra. Men först ska jag till sjukgymnasten och jag är fortfarnade rädd som fan för saken. Inte bara för vad han ska säga utan även för att jag ska få jätte ont efter besöket. Jag vill verkligen inte ha ont längre, tycker jag har dragits med de här för länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0