Okej det här med hemma dagar är inte min grej...

...Jag har en förmåga att börja klättra i gardinerna efter ett tag och av någon konstig anledning blir mamma inte så glad. Jag har inte alls gjort allt jag borde göra idag, LÅNGT ifrån. Men känner inte riktigt att jag har något lust heller. Det skulle ju finnas 1000 saker som skulle vara roligare just nu. Och även om jag stannar hemma och försöka göra allt jag borde göra kommer jag säkerligen inte att göra det ändå. Men raka benen borde jag ju iaf kunna offra mig och göra, och städa bilen gör jag också bara för min egen skull. Men det är tråkigt att göra saker man borde göra.

Jag har iaf målat mina naglar rosa, ja ganska skapligt rosa faktist. Men det är tråkigt väder ute så en lite färgklick skadar väl inte? Jag har beställt en klipptid till mig själv, fått tid hos sjukgymnasten och tränat lite faktist. Ätit mat ännu en gång och börjat städa mitt rum! Nog är jag väl ganska duktig trotsallt? Nu är bara fråga, städa bilen först eller raka benen, duscha och göra mig lite fresch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0