Slå mig i huvudet med något hårt

Okej nu måste något slå mig i huvudet med något hårt eller låsa in mig. Jag har varit i stan och shoppat en massa i  tre dagar nu. Det funkar helt enkelt inte i längden så nu måste någon sätta stopp för det. Mitt konto är nu tomt, men oj vad fina saker jag fått med mig hem! Huset kryllar av nya underbara saker och det är iaf kul. Jag tänkte ta lite kort på allt och visa, de om någon tycker det var värt pengarna.

Jag är nervös som tusan inför morgondagen, ska till Åke på fysio. Jag rent ut av hatar folk som kan sin sak och kan säga till en vad man borde göra med sitt liv. Jag är SÅ rädd för vad han kommer säga om mitt knä, inte alls kul. Men herre gud, livet går ju inte under.

Förövrigt kommer morgondagen bli otroligt jobbig, börjar med att stiga upp 07,00 för att infinna mig på fysio 09,00. Vara där ett tag och sedan deppa över mitt liv. Ska på utbildning 13,30-25,30 i G-bo och sedan jobba 21,00-07,00. Detta betyder att jag inte har någon tid för sömn på över 24 timmar och för lite tid att åka hem i mellan allt och för mycket tid för att springa på stan. Jag har helt enkelt några saker att börja fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0