Svårt att förstå.....

Jag vet faktist inte hur det känns längre, försöker ha något för mig varenda sekund om dagen för att kunna tänka på annat. Varje gång jag sätter mig i bilen och blir själv börjar tårarna rinna. Jag kan fortfarande inte fatta det, jag kan verkligen inte fatta det. Och snälla kom inte med komentaren "du är värd något mycket bättre". Ni som känner honom eller har träffat honom vet att han är den bästa killen jag någonsin träffat, på alla viss. Det finns inte många (om en någon) som är bättre än honom. Han har fått mig att må bra, njuta av livet på ett sätt jag aldrig gjort förut, jag har fått nya vänner, vänner för livet?

Jag kan inte sluta tänka på allt som inte finns i mitt liv längre, saker jag inte har tillgång till. Kommer sakna hans lägenhet som fan, älskar att vara där, eller är det sällskapet jag älskar? Tanken på att någon annan just nu kan ligga i "min" säng och mysa med "min" kille, gå upp och äta frukost med "min" kille i "mitt" kök. Gå runt helt eller halft naken på "mitt" golv. Jag vill ha tillbaka allt, varenda lite sak, minsta lilla fläck av livet. Jag vill inte att det ska vara slut och det spelar ingen roll att jag kommer klara det, för det är väl klart som fan jag kommer. Men jag vill inte, jag vill inte att det ska vara slut jag vill inte ha ut honom ur mitt liv jag vill inte.

Kommer sakna hans perfekta läppar, de som kan kyssa mig och få mig i skratta. Hans varma famn som alltid fanns där för mig, hans bönr om att jag ska göra mat, tjafset om hans ska spela CS eller inte. Hur kunde allt bara försvinna? Jag har inte träffat honom på snart 2 veckor. vart tog all kärlek vägen? Allt skratt och tårar, alla små tjafs, Jag älskar honom och jag vill inte förstå att han inte har några känslor kvar för mig.........

Kommentarer
Postat av: elin

snälla malin, du måste prata med honom! så han kanske inser vilket misstag han gör... hoppas jag får chansen att snacka lite med dig idag iaf, va längesedan nu! ses på matchen!

2008-06-08 @ 11:46:16
Postat av: Malin Wikberg

Han har inte gjort ett misstag, han tycker inte om mig och ser inte mig i hans framtid. Han har till och med börjat dejta någon annan, då är det väl rätt uppenbart att han inte har några känslor kvar för mig. Tydligen har han det bättre utan mig.

2008-06-08 @ 11:51:03
URL: http://mwikberg.blogg.se/
Postat av: elin

struntprat. förr eller senare kommer han inse vilket misstag han gjort! du kommer till matchen va????

2008-06-08 @ 12:03:25
Postat av: [email protected]

Ta hand om dig sötnos :)

Det är svårt i början men blir bättre sen, de lovar jag :)

Du ska ha kul den här veckan, det kommer bli ditt livs bästa! Jag lovar dig det! Det är din vecka, låt ingen ta det ifrån dig! :)

2008-06-09 @ 13:48:41
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0