Välkommen hem:D

Tack så mycket alla vänner, haha. Okej jag är sjukt tröt eller det är just det jag inte är men borde verkligen vara, för vad i hela världen gör jag uppe nu? Jag har inte "sovit" mer än 2½ timme på flyget hem på 27 timmar. Alltså borde jag vara sanslöst tröt nu men jag kan verkligen inte sova, helt omöjligt. Någon som vill slå mig i huvudet med något hårt? Jag landade i min säng 06,00 på morgonen idag efter en bilresa hem från Arlanda. Jag kan helt enkelt inte koppla av efter att ha kört hem. Jag försökte sova lite men efter 2 timmars hostande och 0 sömn i ögonen gav jag upp och har sprungit runt sedan dess. När jag ska sova?

Jag är bara så pepp på att träffa alla i klassen och festa hela dagarna långa, jag har faktist saknat hela klassen. Nästan lite hemskt, är helt överlycklig för att vi har haft en så underbar semester och att vi är tillbaka och det är snart STUDENTEN! jag vill aldrig att det ska ta slut, denna sköna härliga känsla i magen JAG ÄLSKAR DEN!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar! :D

2008-06-06 @ 17:03:15
URL: http://nel.blogg.se/
Postat av: Sarah

Får jag på något vis köpa mig in i eran klass? Eller jag vet, kan ni inte hyra in mig som en extra medlem, så att jag kan låtsas ha en klass för en gångsskul? ^^

2008-06-06 @ 19:02:43
URL: http://sarahsompellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0