Älskling

Jag måste bara ge min älskling den bästa anledningen jag har för varför han inte ska vara orolig när jag ska ut på lördag.

Det spelar ingen roll hur full jag skulle supa mig, eller hur bra humör jag skulle vara på. För även om jag skulle bli aspackad skulle jag inte komma på tanken att göra något med någon annan. Och anledningen till det är att jag älskar dig något otroligt mycket, jag är så sjukt glad och lyclig med dig, du gör mig hel. Jag känner mig helt upprymd så fort jag tänker på dig, allt du är och allt vi är. Du får mig att tycka om livet.

Jag älskar till och med när vi småtjafsar, som när jag ringde dig från flygplatsen, hade varit borta i två veckor och vi börjar tjafsa det första vi göra. Jag ler bara jag hör eller tänker på din röst. Du gör mig hel älskling, det finns inget jag saknar!

Saknar dig redan, saknade dig så fort du klev ur sängen!

Kommentarer
Postat av: Björnar

Du gör mig hel med Malin! Du är underbar!

2008-03-12 @ 22:30:41
Postat av: MN

Ni är så fina tillsammans! :)
Hoppas det varar för evigt!

2008-03-13 @ 12:09:10
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0