Appropå studenten

För det första är det en hel del som händer den närmaste tiden. Hur som helst måste jag planera in en dag som jag ska till Borlänge och leta underkjol. Vill ha en lite större än den jag hittade igår. Om jag bara hittar den börjar det mesta kännas rätt bra. Då är iaf båda klänningarna med BH och skor klara och resten får väl gå som det går;P Ska ringa till Lisa och höra om hon har tid och lust att träffas nu när jag är ledig, skulle vara jätte skoj att börja kolla på vad det går att göra med mitt hår. Sedan är det typ bara smycken kvar, men det behöver jag kolla länge på haha.

Vad händer härnäst?
Börja jobba lite
Björnar flyttar!
IKEA!
Högskoleprov (kommer inte ens ihåg när det var)
Komma tillbaka till fotbollen (matcher)
Studentkryssning
Studentupptakt (eller vad det heter borde inte det vara snart?)
Elin och Sofia fyller år, 19 och 20!
Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stumpan, provet är den 5 April. Hoppas vi får skriva i samma lokal :D

2008-03-21 @ 19:29:21
URL: http://sarahsompellas.blogg.se
Postat av: elin

ELIN 19 ÅR, ELIN 19 ÅR, ELIN 19 ÅR!!! WOW :D

2008-03-22 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0