Dagens innehåll

Jag började med engelska på morgonen, gick faktist ovanligt bra. Efter det begav vi oss till samhällskunskapen, där dök aldrig våran lärare upp, shysst? Nej inte alls. Vi åkte ner på stan istället, madde och jag betalade resan, pratade med en snubbe om min mobil. Lina, katta, Elin och jag kollade på skor, var till body shop och åt lunch. Mycket trevligare än samhällskunskap måste jag säga. Eftermiddagen bestod av idrott, rullstolsinnebande/basket/ spel med en jätte stor boll (ingen aning vad man kallar det). Det är iaf sjuk roligt, helt sanslöst roligt faktist. Våran klass äger på såna saker:D

Efter skolan begav jag mig ner på stan igen, kollade om det fanns en BH man bara klistrar på till balklänningen! Åkte till Borlänge med älskligen, fixade min mobil så nu har jag lånetel igen. Sen tog vi en lite snabbis på kupolen, kollade skor, var in på lagerhouse och handlade lite mat. Tog en pizza på ata på vägen hem haha

Björnar och jag har varit tillsammans  9 månader idag förresten, kom vi på innan vi åkte hem haha.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har hört historier om era legendariska rullstolsmatcher ;) Jag vill också vara med ju!

2008-03-18 @ 19:09:36
URL: http://sarahsompellas.blogg.se
Postat av: Lina

Du är bäst på att åka rullstol och frattis till nio månader =)

2008-03-18 @ 21:28:13
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Karin

Ahwiee, låter som en helt jättebra dag!

2008-03-19 @ 09:34:15
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0