Fördelsedag/fördelsedagsfest!

På måndag blir jag ett år äldre, hela 19 år. Ingen större skillnad för det. Hur som helst så blir det party i morgon, först lite middag, förfest och sedan krogen. Det var riktigt länge sen jag var ut nu och väldigt länge sen jag drack. Får se om det blir något intag av alkohol eller inte. Ser iaf fram emot kvällen!

Jag har varit till sågmyra på scooretts outlet butik, skit vad skor de hade. Det var verkligen rena paradiste, självklart beror det på vad man har för smak på skor men mig passade det utmärkt. Jag hade jätte svårt att bestämma mig, men köpte ett bra som jag nog komme att ha till studentklänningen. Ska hitta ett par jag kan ha på balen med, för att mina fötter kommer inte klara av att gå i samma skor två dagar i rad. Fatta om man får skafsår (som man troligtviss får) och då gå i samma skor dagen efter med. Aldrig, det kommer göra allt för ont.


Kommentarer
Postat av: MN

Meeeen ååh! DIT VILL JU JAG OCKSÅ!!

2008-03-15 @ 09:27:12
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: Sarah

Du bara växer och växer Malin :)

2008-03-15 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0