Hej hopp lillebror

Nu har vi anlänt hem till Sverige och Enviken, eller rättare sagt vi anlända runt 18,10 till Sverige och 00,00 till Enviken. Björnar kom hit igår kväll, jag hade svårt att somna och vaknade klockan 05,00 och var pigg. Tyvärr så var ingen annan vaken så jag låg och kollade i taket, jätte roligt faktist.

Resan ham gick mycket bättre än vad jag hade trott, jag sov typ hela tiden. Vi gick upp 05,00 Thailändstid alltså 23,00 Svensktid. Bussresan tog väl typ en timme, sen var det några timmar på flygplatsen innan planet gick. Tog nästan 7 timmar till mellanlandningen och där var vi bara av planet i ca 45 min kanske innan det var nästan 8 timmar till på flyget. Vi landade i Norrköping, en jätte liten flygplats så det tog lån tid innan vi fick väskorna. Men Petras mamma och pappa stod och väntade på oss. Ca 4½ timme i bil sen var vi frame i Enviken!

Nu är det en hel del som måste göras här hemma, semesterna är slut och nu börjar jobbet. Älsklingen sover än så jag ska passa på att pcka upp lite, väcker han nog samtidigt, jag har är inte så bra på att vara tyst;P Sen måste jag duscha, plugga, ut och gå och senare hem till Lina och plugga.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var minsann på tiden! Fika i veckan!!

2008-03-09 @ 16:01:51
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0