Lördag och party!

Än så länge är jag lite seg inte alls på fest humör. Men det kommer nog, ska se till att raka benen nu, duscha och blir lite ren;P Får se hur jag tar mig in till stan idag, blir att sova hemma alltså ingen bil att tillgå. Ska fundera hur på hur jag ska lösa allt.

Åkte iaf till Lina lite tidigare, skulle tydligen fixa hennas hår haha. Och lämna lite saker till tårtan, för tårta kommer det att bli. Enkel, väldigt enkel men otroligt god;P haha. Har inte haft tid att göra i ordning något men hoppas det blir bra ändå. Blir först lite middag och efter det tårta och förfest i lägenheten, sedan bär det av till krogen. Det kommer nog bli toppen kul.

Men nu måste jag börja fixa iordning allt!

Kommentarer
Postat av: Karin

ahwieee

2008-03-15 @ 11:45:36
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0