Lördag och påsk!

Är det någon som vet om jysk har öppet idag? Kanske borde kolla upp det själv.

Min älskling är nere och rakar av sig håret, jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen än. Det vissar väl sig när han kommer upp och är klar. Vi ska iaf åka till farmor idag, fika lite och ha det mysigt. Hoppas på att jysk har öppet så vi kan åka förbi där innan vi åker till farmor. Ikväll ska vi till Borlänge, Björnars lumpenkompisar är här, hinna ta en fika med de innan de åker hem kanske. Tycker lite synd om de faktist, åker till kosovo (eller hur det stavas) snart. Men jag tror och hoppas att allt kommer gå bra!

Igår var jag hemma och myste hela dagen, bakade lite och var almänt lat. Karin ringde som tur var och släpade hem mig till henne. Jätte trevligt, åt lite mat, pysslade med saker som vägrade blir bra (men det blev jätte fint tillslut!), hade det almänt trevligt helt enkelt. Sen åkte jag hem till älsklingen och sov här.

Idag ska Karin tävla, träningstävling eller var det kallades. Jag hoppas verkligen att det går bra och att foten uppför sig.

Kommentarer
Postat av: Karin

ahwei, det var trevligt med sällis:D Foten är ok men nu får den minsann lite vila:P

2008-03-22 @ 14:06:31
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0