Min älskling!

Nu har jag sovit en hel lång natt med min älskling! Och jag är på toppen humör, iaf än så länge. Nu ska vi duscha och sen in till stan för att lämna in valet av tapeter till hans lägenhet! efter 14,00 får vi se hur dagen kommer att se ut.

Igår vad Madde och jag till Uppsala och tittade på sjuksköterska, jag blev posetivt överaskad. Det finns många möjligheter jag inte hade en aning om! Efter det hade det blivit lite fel så vi tillbringade eftermiddagen på stan och i skolan med Jonas. Men det var trevligt det med, vi åt kina buffe, åkte buss och satt på skolan medans Fredrik beklagade sig över hur störiga alla gymnasielever var. Lite roligt faktist. Före innan Jonas kom ner på stan så köpte madde och jag ett bra skor till migt. De var faktist jätte fina och jätte billiga. Så nu har jag skor tills i morgon då det är party! Men jag funderar ändå på att åka på skojakt idag;P Skor är mysigt mycket mysigt!

Nu ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0